Zegarek męski NAVIFORCE srebrny czarna tarcza - Zegarki na bransolecie kwarcowe
Opis
Strefa Premium: Elegancki zegarek NAVIFORCE
Marka: NAVIFORCE
STYL: Militarny styl, Outdoor, Business, Sport, Casual
Baterię można wymienić u każdego zegarmistrza również bransoletę można skrócić u każdego zegarmistrza
Szerokość koperty: 45 mm
szerokość bransolety: 24 mm
maksymalna długość: ok. 24 cm, grubość koperty 17 mm
Proponujemy Ci wyjątkowy zegarek męski NAVIFIRCE srebrny czarna tarcza. To produkt w 100% oryginalny, dostarczany do naszego sklepu przez oficjalnego przedstawiciela marki w Polsce.
Wyrób ten wykonano ze stali nierdzewnej, pokrytej powłoką Plating IPS/IPG. Nie zawiera ona szkodliwego niklu.
Czarną tarczę tego czasomierza zabezpiecza szkiełko mineralne o podwyższonej odporności na zarysowania.
Zegarek męski NAVIFORCE srebrny czarna tarcza – nowoczesny design
Zegarek męski NAVIFORCE to wyrób, którego praca opiera się na sprawnym działaniu mechanizmu kwarcowego produkcji japońskiej, znanej firmy SEIKO MIYOTA.
Wyrób ten wyróżnia wodoszczelność WR30, chroniąca ten czasomierz przed dostaniem się wody do jego wnętrza w czasie mycia dłoni, deszczu oraz przed zalaniem.
Zegarek męski NAVIFORSE srebrny – cechy:
- szerokość koperty 45 mm,
- szkiełko HARDLEX,
- kolor srebrny.
Dlaczego warto kupić zegarek męski NAVIFORCE srebrny?
Oferowany przez nas zegarek męski czarna tarcza NAVIFORCE posiada tarczę analogową i cyfrową z podświetleniem.
Ten czasomierz w businessowym stylu wyposażono w datownik, minutnik/ timer, stoper, budzik i alarm. Z pomocą tego produktu możesz wygodnie sprawdzać godzinę w obu strefach czasowych.
Warta uwagi jest możliwość skrócenia bransoletki w tym wyrobie i fakt, że bateria do niego jest dostępna u każdego zegarmistrza.
Dekiel, który zamyka zegarek męski NAVIFORCE ma wygrawerowane logo producenta, co świadczy o jego wysokiej jakości.
Produkt wysyłamy w ekologicznym pudełku z zabezpieczającą gąbką, w ciągu 24h od złożenia zamówienia. Dostawa gratis od 150 zł!
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.