Pasek damski do torby torebki plecaka szeroki regulowany
Cena regularna:
towar niedostępny






Opis
Pasek do torebki torby długi regulowany szeroki parciany
Wymiary:
długość maksymalna z okuciem 145 cm
długość minimalna z okuciem 75 cm
szerokość 38 mm
UWAGA - wymiary mogą się różnić +/- 2 cm
Materiał:
Metal nieszlachetny
Taśma poliester
Kolor okuć: Złoty
Okucia masywne metalowe
Wymiana zniszczonego paska w torebce to wyzwanie. Na rynku trudno o elementy wymienne tego rodzaju. Dlatego postaraliśmy się o nie w naszym sklepie. Pasek damski do torby torebki plecaka szeroki regulowany spełni z pewnością wymagania wielu naszych klientów.
To solidny wyrób, wysokiej jakości, wykonany z parcianej taśmy poliestrowej o szerokości 38 mm. Tak szeroki pasek na pewno jest komfortowy w noszeniu na ramieniu. Produkt ma regulowaną długość i może mieć najmniej 75 cm z okuciem, a maksymalnie 145 cm, z dopuszczalnym 2 cm błędem. Dzięki temu możesz go łatwo dopasować do swoich potrzeb.
Proponowany przez nas pasek damski do torby plecaka szeroki wyróżnia wyjątkową kolorystyką. Taśma ma barwy czarno, czerwono, zielone o intensywnym odcieniu.
Pasek damski do torby torebki plecaka szeroki regulowany - mocny i atrakcyjny cenowo
Oferowany przez nasz sklep pasek damski do torebki plecaka szeroki został perfekcyjnie wykończony. Produkt ten może być poddawany dużym obciążeniom. Specjalnie w tym celu obszyto go na końcach trwałą skórą ekologiczną w czarnym kolorze. Zamocowane są do niej mocne karabińczyki metalowe złotej barwy. Tego samego koloru i z tego samego materiału jest klamerka, służąca do regulacji długości tego wyrobu.
Pasek regulowany damski szeroki może być wykorzystywany również do innego rodzaju produktów, takich jak etui na laptopy, pokrowce na różnego rodzaju dużej wielkości przedmioty lub futerały na instrumenty. Dzięki swojej dużej szerokości i wytrzymałości, umożliwi ich wygodne przenoszenie.
Bezpieczeństwo
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)


Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.